Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Чи готова Україна до запровадження електронних державних закупівель



Сьогодні, як і взагалі кожного разу, нас цікавить усе неординарне. Ми шукаємо інформацію на нашому «настільному» веб-порталі та звертаємося до тих замовників торгів, де, на нашу думку, буде найцікавіше розкриття конкурсних пропозицій.

Про те, що державні закупівлі мають на меті економне й ефективне витрачання коштів, відомо всім. Щоправда, результати перевірок КРУ та роботи Органу оскарження показують, що теорія нерідко, а то й досить часто, розходиться з практикою. Утім, у тому, що проведення саме конкурсних процедур при закупівлі необхідного, дійсно є ефективним, переконуються все більше й самі закупівельники.


На території України багато підприємств та організацій, які є активними гравцями на держзакупівельному ринку. Їхня діяльність неодноразово висвітлювалася на шпальтах нашого видання. Проте поява замовника, держзакупівлі якого ще не підпадали під пильне око Медіа-варти, завжди викликає підвищену цікавість. Так, у березні на веб-порталі «Державні закупівлі» з’явилася інформація про те, що КП «Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування» м. Харкова збирається закупити цукор. І хоча предмет закупівлі досить прозаїчний, кореспонденти вирішили навідатися у підприємство, аби долучитися до процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів. Як ми помандрували та що з цього вийшло – далі.


Попередня кваліфікація учасників разом з відкритими торгами, запитом цінових пропозицій і двоступеневими торгами є, безперечно, конкурентною процедурою державних закупівель.Застосовується вона вразі необхідності попереднього визначення кваліфікаційної відповідності, фінансово-економічного стану та технічних і організаційних можливостей учасника.