Відповідно до п. 4 ст.9 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон), під час проведення процедур розкриття пропозицій конкурсних торгів мають право бути присутніми представники засобів масової інформації та уповноважені представники громадських об’єднань. Замовники зобов’язані забезпечити безперешкодний доступ представників засобів масової інформації та громадських об’єднань на їхню вимогу до процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів та право на фіксацію технічними засобами.
На підставі зазначеного, в рамках реалізації проекту №49167 «Підвищення ролі громадськості у здійсненні державних закупівель» Громадської організації «Спілка експертів-консультантів з питань державних закупівель», який підтримано Міжнародним фондом «Відродження» (далі-спілка) , Дроздовою Наталією Геннадіївною було проведено громадський контроль, що забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо державних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Враховуючи вищевикладене, інформуємо, що процедура розкриття на відкритих торгах Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради, відбулась своєчасно. Проте кабінет № 35 повністю не пристосовано для засідань і безперешкодного доступу щодо роботи технічних засобів. Як з’ясувалось, цей кабінет і сам поділяється на три кімнати, де на кожному місці знаходяться робітники закладу.
Сам комітет конкурсних торгів не забезпечив безперешкодне право на фіксацію процедури всіма наявними технічними засобами, чинив заборону на зйомку окремих членів комітету конкурсних торгів. Цей факт, а також роботу комітету конкурсних торгів у невизначеному складі присутніх його членів, із певними труднощами зафіксовано відео зйомкою та фотографіями, що додаються.
Сама процедура відбулась своєчасно 03.04.201015, о 9-10 відповідно до оголошення № 072869, код 71.20.1 - послуги щодо технічного випробовування й аналізування (зняття, повірка та установка засобів вимірювальної техніки) - 2 лоти (2 лоти); № ВДЗ 205( 0403.2015),04.03.15 на очікувану вартість 24 946 грн..
Як зазначив представник спілки, сама подія відбулась, проте жодний учасник не подав свою пропозицію.
Слід зазначити проблему озвучену з боку громадського контролера. Комітет конкурсних торгів не якісно вивчає закон, тому не зміг забезпечити право громадськості на безперешкодну фіксацію події технічними засобами. Крім того в діях головуючого відчувалась не повага до представника спілки, який у свою чергу старанно підкреслював свої права, як в письмовому так і в усному вигляді, а також пропонував безкоштовну консультаційну допомогу, з метою уникнення подальших порушень зазначеним комітетом конкурсних торгів. Можливо учасникам процесу слід усвідомлювати, що вони є публічні особи, та повинні бути готові на фіксування їх дій засобами масової інформації та громадськими організаціями. Про те так і не дочекався вибачень та консультаційних запитань на телефон спілки, зазначений у супровідному листі, на участь у процедурі розкриття, який було залишено голові комітету конкурсних торгів.
Вважаємо, що цілком логічно мають бути факти вчинення перепон участі не тільки громадськості, але і учасників торгів з боку діючого комітету конкурсних торгів.
Комітет конкурсних торгів проводвив засідання в не пристосованому
кабінеті для проведення процедури розкриття конкурсних пропозицій учасників (відео фіксація)
На підставі зазначеного, в рамках реалізації проекту №49167 «Підвищення ролі громадськості у здійсненні державних закупівель» Громадської організації «Спілка експертів-консультантів з питань державних закупівель», який підтримано Міжнародним фондом «Відродження» (далі-спілка) , Дроздовою Наталією Геннадіївною було проведено громадський контроль, що забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо державних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Враховуючи вищевикладене, інформуємо, що процедура розкриття на відкритих торгах Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради, відбулась своєчасно. Проте кабінет № 35 повністю не пристосовано для засідань і безперешкодного доступу щодо роботи технічних засобів. Як з’ясувалось, цей кабінет і сам поділяється на три кімнати, де на кожному місці знаходяться робітники закладу.
Сам комітет конкурсних торгів не забезпечив безперешкодне право на фіксацію процедури всіма наявними технічними засобами, чинив заборону на зйомку окремих членів комітету конкурсних торгів. Цей факт, а також роботу комітету конкурсних торгів у невизначеному складі присутніх його членів, із певними труднощами зафіксовано відео зйомкою та фотографіями, що додаються.
Сама процедура відбулась своєчасно 03.04.201015, о 9-10 відповідно до оголошення № 072869, код 71.20.1 - послуги щодо технічного випробовування й аналізування (зняття, повірка та установка засобів вимірювальної техніки) - 2 лоти (2 лоти); № ВДЗ 205( 0403.2015),04.03.15 на очікувану вартість 24 946 грн..
Як зазначив представник спілки, сама подія відбулась, проте жодний учасник не подав свою пропозицію.
Слід зазначити проблему озвучену з боку громадського контролера. Комітет конкурсних торгів не якісно вивчає закон, тому не зміг забезпечити право громадськості на безперешкодну фіксацію події технічними засобами. Крім того в діях головуючого відчувалась не повага до представника спілки, який у свою чергу старанно підкреслював свої права, як в письмовому так і в усному вигляді, а також пропонував безкоштовну консультаційну допомогу, з метою уникнення подальших порушень зазначеним комітетом конкурсних торгів. Можливо учасникам процесу слід усвідомлювати, що вони є публічні особи, та повинні бути готові на фіксування їх дій засобами масової інформації та громадськими організаціями. Про те так і не дочекався вибачень та консультаційних запитань на телефон спілки, зазначений у супровідному листі, на участь у процедурі розкриття, який було залишено голові комітету конкурсних торгів.
Вважаємо, що цілком логічно мають бути факти вчинення перепон участі не тільки громадськості, але і учасників торгів з боку діючого комітету конкурсних торгів.
Комітет конкурсних торгів проводвив засідання в не пристосованому
кабінеті для проведення процедури розкриття конкурсних пропозицій учасників (відео фіксація)