Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Яку процедуру закупівлі Ви найчастіше використовуєте?







― Сиджу тепер у Харкові на вокзалі і пишу
от з якої нагоди. …Тут, у Харкові, справжнє літо.
Місто гомінливе — центр Української республіки.
Після провінції здається, наче за кордон потрапив.
 
Ільф І. Дванадцать стільців /
Ільф Ілля Арнольдович, Петров Євген Петрович;
[пер. Г. П. Єрьоменко]. К. :Дніпро, 1972)
 

 
Кожний, хто приїжджає залізницею в Харків, потрапляє спочатку в термінал Харків-пасажирський, і на першому пероні зустрічає його Панотець Федір з «Дванадцати стільців». Його слова з листа до дружини: «Сиджу тепер у Харкові на вокзалі і пишу от з якої нагоди…», були дуже доречні в нашій ситуації. Ми так саме сиділи на вокзалі, точніше, біля його адміністративної будівлі, і писали заяву до міліції про те, що нас представників громадської організації не пустили на торги. Нам здалося, щось приховували від громадськості ― таємницю участі учасників у торгах, нефахову роботу, а може корупційні неприховані схеми.
За три тижні до цього.
Під час моніторингу веб-порталу «Державні закупівлі» звернули увагу на торги, які запланувала провести ДП «Південна залізниця».
У «Віснику державних закупівель» 232/1/1(14.04.2015) від 14.04.2015 згідно з оголошенням 114936 на суму 4 328 608 (чотири мільйони триста двадцять вісім тисяч шістсот вісім) грн 13 коп. планували закупити послуги з комплексного прибирання внутрішніх приміщень і прилеглої території вокзалу і терміналу Харків-пасажирський. Загальна площа 73 221,7 квадратних метрів.
Процедуру вибрали найконкурентнійшу ― відкриті торги. Передбачили забезпечення пропозиції ― банківська гарантія 100 000 (сто тисяч) грн. Розкриття пропозицій повинно було проходити за адресою: кімн. 301, вул. Червоноармійська, 7, м. Харків, 61052, 14.05.2015 об 11:00, протевідбулося 25.05.2015 об 11:00. Перенесення розкриття сталося не випадково, бо громадськість звернулася до професіоналів ― Підприємства «Редукціон» (далі ― «Редукціон») з проханням проаналізувати документацію конкурсних торгів на відповідність до законодавства, на підставі чого до Замовника направлено два запити.
 
Запит № 1
Кому: голові ДП «Південна залізниця» Уманцю Миколі Григоровичу
начальнику Вокзалу ст. Харків-пасажирський  Чалому Леоніду Григоровичу
 
Копія: головному інженеру Вокзалу ст. Харків-пасажирський Полупану Олегу Олександровичу
Мироненку Олександру Миколайовичу
 
 
 
Шановні колеги!
 
Фахівці проекту «Ефективне управління державними коштами», Інституту державних закупівель та інформаційного бюлетеня «Редукціон» провели дослідження процедури відкритих торгів та документації конкурсних торгів за процедурою закупівлі послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень і прилеглої території вокзалу і терміналу Харків-пасажирський, номер оголошення 114936 232/1/1(14.04.2015) від 14.04.2015, змін до ДКТ, дату розкриття перенесено на 25.05.2015. Підприємство-замовник: Відокремлений підрозділ «Пасажирська служба», ДП «Південна залізниця».
 
У ході аналізу процедури закупівлі та змін до документації конкурсних торгів було виявлено деякі порушення законодавства, про які хочемо Вас попередити.
 
Відповідно до змін, внесених у Додаток 2 документації конкурсних торгів, Замовником, зокрема, вимагається надання:
 
пункт 8.3 «Документ, виданий Уповноваженим органом, який підтверджує, що Учасника внесено (або не внесено) до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення».
            На сьогодні зазначений реєстр не функціонує, він узагалі відсутній.
            Зокрема, відповідно до пункту 2 Розділу «III. Покарання за корупцію» постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 № 265 «Про затвердження Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015–2017 роки»:
«Національне агентство з питань запобігання корупції та Мін’юст мають забезпечити внесення змін до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, з метою обліку юридичних осіб та забезпечення передачі функцій з його ведення від Мін’юсту до Агентства в строк грудень 2015 р.–січень 2016 р.»
            Отже, учасники процедури закупівлі не мають змоги надати відповідні довідки станом на 25.05.2015, і Замовник буде змушений відхилити всі пропозиції учасників процедури закупівлі та відмінити конкурсні торги.
            Замовник мав би зазначити, що учасники мають надати довідку в довільній формі.
 
            У зв'язку з фактами, зазначеними вище, рекомендуємо Вам внести зміни в документацію конкурсних торгів для запобігання порушенням законодавства та унеможливити порушення у сфері державних закупівель.
 
            З повагою, 
Колектив проекту «Ефективне управліннядержавними коштами»
 
Запит №2
 
Кому: голові ДП «Південна залізниця» Уманцю Миколі Григоровичу
начальнику Вокзалу ст. Харків-пассажирський  Чалому Леоніду Григоровичу
 
Копія: головному інженеру Вокзалу ст. Харків-пасажирський Полупану Олегу Олександровичу
Мироненку Олександру Миколайовичу
 

 
Шановні колеги!
 
Фахівці проекту «Ефективне управління державними коштами», Інституту державних закупівель та інформаційного бюлетеня «Редукціон» провели дослідження процедури відкритих торгів та документації конкурсних торгів із закупівлі послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень і прилеглої території вокзалу і терміналу Харків-пасажирський, номер оголошення 114936 232/1/1(14.04.2015) від 14.04.2015. Підприємство-замовник: Відокремлений підрозділ «Пасажирська служба».
 
У ході аналізу процедури закупівлі та документації конкурсних торгів виявлено деякі порушення законодавства, про які хочемо вас попередити.
 
Оголошення про закупівлю було оприлюднено менш ніж за 20 рабочих днів до дня розкриття конкурсних пропозицій.
 
26.04.2015 набрав чинності Закон України «Про запобігання корупції» № 1700 –VII від 14.10.2014, згідно з яким учасники процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель», у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт — 5 мільйонів, повинні затвердити відповідну програму та призначити уповноважену особу з її реалізації.
Крім того, у разі проведення процедури закупівлі (що проводиться в момент набрання чинності згаданим вище Законом) замовник повинен вимагати в документації від учасника ― юридичної особи підтвердження наявності антикорупційної програми та уповноваженого на її реалізацію, а учасник, відповідно, має надати такі документи в складі пропозицій конкурсних торгів. 
Зважаючи на викладене, Замовник має внести відповідні зміни в документацію конкурсних торгів з вимогою для учасників надання підтвердження відповідності вимогам, зазначеним у Закону України «Про здійснення державних закупівель», з урахуванням положень Закону України «Про запобігання корупції».
 
Зауваження за суттю документації конкурсних торгів:
 

№ з/п Посилання на ДКТ Коментар
пункт за текстом
1 Розділ 3, пункт 3 Оригінал банківської гарантії не прошивається та не скріплюється з іншими документами, а надається в конверті пропозиції конкурсних торгів окремо в запечатаному конверті (прошито має бути  належним чином оформлену копію гарантії)
 
1. Не зазначено, як саме має бути запечатано та промарковано конверт.
2. Зазначено, що прошитою (тобто в складі пропозиції) має бути надано належним чином оформлену копію, але не зазначено, що саме мається на увазі під висловом «належним чином» ― нотаріально чи підписом та печаткою учасника.
3. Зазначено «копію гарантії» ― має бути зазначено: «копію банківської гарантії». Бо в складі пропозиції надаються інші гарантійні листи
2 Додаток 1, пункт 1.2 Інформація про наявність обладнання (машин, механізмів) згідно з формою 1, що буде використовуватися при наданні послуг, та детальний опис технічних характеристик вказаного обладнання Замовником надана форма (у вигляді таблиці), за якою необхідно надати інформацію щодо підтвердження відповідності кваліфікації учасника до вимог замовника. Водночас, наведена таблиця не містить стовпця (рядка та ін.), де має бути зазначено детальний опис технічних характеристик вказаного обладнання. Внесення змін та доповнень до наведеної форми, може бути підставою для відхилення пропозиції, оскільки вона не відповідає формі, наданій Замовником
3 Додаток 2, пункт 8.5 Гарантійний лист учасника у довільній формі (за власним підписом і печаткою), у якому учасник гарантує відсутність обставин, передбачених п.п. 1, 3, 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197‑VII, зі змінами Не зазначено, що печатка проставляється лише суб’єктами господарювання, які ведуть свою діяльність із використанням печатки.
Зазначена вимога обмежує участь у конкурсі фізичних осіб ― підприємців, які здійснюють свою діяльність без використання печатки
4 Додаток 6, пункт 6.2.4 Повернути рахунок Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.2 розділу ІV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо) Відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних  закупівель» з учасником-переможцем буде укладено договір відповідно до пропозиції учасника, а в договір про закупівлю буде повністю включено «Основні умови договору». Відповідно до вимог Замовника, викладених у зазначеному пункті, у разі перемоги суб’єкта господарювання без печатки, усі його документи на оплату без печатки буде повернено без оплати

 
У зв'язку з фактами, зазначеними вище, рекомендуємо Вам внести зміни в документацію конкурсних торгів для запобігання порушенням законодавства та унеможливити порушення у сфері державних закупівель.
 
Окрім того, для запобігання подібним ситуаційям у майбутньому, пропонуємо проводити навчання співробітників, відповідальних за процедури закупівель та конкурсних торгів.
 З повагою, 
Колектив проекту «Ефективне управліннядержавними коштами»
                                                                                 
                                                                                                                                
 
 
Роз’яснення Замовника
 
     Учасникам торгів на закупівлю                                                                                                                                                               послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень і прилеглої території вокзалу і терміналу Харків-пасажирський
 
       Комітетом з конкурсних торгів отриманий лист щодо надання роз’яснень стосовно документації конкурсних торгів на закупівлю: Код ДК 016-2010: 81.21.1 послуги щодо загального очищування будівель (послуги з комплексного прибирання внутрішніх приміщень і прилеглої території вокзалу і терміналу Харків-пасажирський).
         Цим листом надаємо такі роз’яснення до п.п. 8.3–8.5 додатка 2 документації конкурсних торгів:
    Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про запобігання корупції» Національне агентство з питань запобігання корупції (далі ― Національне агентство) є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, яке забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про запобігання корупції» до повноважень Національного агентства належить, зокрема, забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Ст. 59 Закону України «Про запобігання корупції» встановлено, що відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних із корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством. Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, порядок його формування та ведення затверджуються Національним агентством.
            Водночас (згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.04.2015 № 3302-05/14183-07), якщо замовником у документації конкурсних торгів на підтвердження відповідності юридичної особи ― учасника процедурі закупівлі, зокрема відповідно до пункту 1¹ ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель», зі змінами, передбачене надання у складі пропозиції конкурсних торгів документів, виданих Національним агентством, та пропозиція конкурсних торгів юридичної особи ― учасника процедури закупівлі не містить відповідного документа у зв’язку з відсутністю чинного відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції» Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, але таким учасником надане підтвердження в довільній формі із зазначенням відповідної інформації, замовник приймає рішення про допущення пропозиції такого учасника до оцінювання за відсутності інших підстав для її відхилення, визначених ст. 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
          Вимоги до антикорупційної програми юридичної особи та порядок її затвердження встановлено ст. 62, 63 Закону України «Про запобігання корупції».
             Також слід зазначити, що комітет з конкурсних торгів не надає зразків документів на підтвердження вимог п. 17-1 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель», оскільки вказані питання регулюються положеннями Закону України «Про запобігання корупції».
           
 
Голова комітету з конкурсних торгів з питань
закупівлі товарів, робіт та послуг за
напрямком фінансування «інші»                                                                 О. М. Козир
 
 
 
Замовник урахував пропозиції фахівців і вніс зміни в документацію та переніс розкриття конкурсних пропозицій учасників на 25.05.2015.
Процес доброчесного спілкування між Замовниками і громадськістю було перервано в день і час розкриття конкурсних пропозицій учасників.
 
Керівництво комітету з конкурсних торгів ДП «Південна залізниця» не допустило представника громадської організації «Спілка експертів ―консультантів з питань державних закупівель» до приміщення, де проходила процедура розкриття пропозицій учасників, чим порушила ст. 9 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII. У зв’язку з порушенням закону було викликано співробітників Ленінського районного відділу (РВ) міліції, які зафіксували факт порушення та зареєстрували нашу заяву в ЖЕО 5285.
 

 
В очікуванні приїзда міліції. Турнікет у вестибюлі ДП «Південна залізниця»
 
Відбувалося так: ми зателефонували за телефонним номером 102 та повідомили про скоєння злочину ДП «Південна залізниця». Нас перенаправили до Ленінського РВ міліції м. Харкова. По майже двох годинах очікування правоохоронців, здається, прискорення відбулося після дзвінка на гарячу лінію МВС, і, нарешті, приїхали чемні міліціянти.
У присутності міліцейського наряду ми написали заяву про недопущення на торги уповноваженого представника громадської організації, нам повідомили номер реєстрації в журналі єдиного обліку заяв і повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення.
 

 

Центральний вхід у ДП «Південна залізниця» на ремонті, час після виклику міліції
 

Через декілька днів ми зателефонували до Ленінського РВ міліції м. Харкова та спитали, кому доручено проводити розслідування, та номер у Єдиному реєстрі досудових розслідувань. Нам відповіли, що передали розслідування до дільничних і не вносили до ЄРДР.

Практика показує що відправлення таких матеріалів до дільничних закінчується безрезультатно, у листі з МВС буде написано, що злочину не знайшли, порушень законодавства не бачуть. Для покращення «зору» представників МВС ми направили скаргу до Ленінського районного суду.
 
До Ленінського районного
суду міста Харкова
                                                                                 
Потерпілого у кримінальному провадженні
Потерпіла особа ― уповноважений представник громадської організації (далі ― ПОУПГО)
 
на бездіяльність слідчого СВ
Ленінського РВ ХМУ
ГУМВС України в
Харківській області
 
 
С К А Р Г А
на бездіяльність слідчого, яка полягає в невнесенні відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань після отримання заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення
(у порядку ст. 303 КПК України)
 
25 травня 2015 року ПОУПГО до СВ Ленінського РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській  області подана заява про скоєння кримінального правопорушення членами комітету з конкурсних торгів та керівництвом ДП «Південна залізниця», передбаченого ст. 364 КК України ― зловживання владою або службовим становищем та ст. 356 КК України ― самоправство. Як представник Громадської організації «Спілка експертів консультантів з питань державних закупівель» ПОУПГО під час виконання проекту № 49197 «Підвищення ролі громадськості у здійсненні державних закупівель», підтриманого Міжнародним фондом «Відродження», не зміг виконати покладені на нього обов’язки, чим службові особи  ДП «Південна залізниця» порушили ст. 9, ст. 27 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме недопущення уповноваженого представника громадськості на розкриття пропозицій конкурсних торгів за процедурою відкритих торгів.
            Даний факт свідчить про приховування злочину, сприяє уникненню правопорушником кримінальної відповідальності та грубо порушує права, інтереси держави та потерпілого.  
 
            Цю заяву було зареєструвано в ЖЄО № 5285.
            Відповідно до ч. 1 ст. 214 КПК України прокурор, слідчий невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов'язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочати розслідування.
            У порушення вказаної вимоги чинного законодавства прокурор, слідчий не виконав покладений на нього обов’язок щодо внесення до Єдиного реєстру досудових розслідувань заяви ПОУПГО про скоєння кримінального правопорушення.
У разі якщо суд вважатиме, що дана скарга була подана ПОУПГО з порушенням строків, встановлених КПК України, прошу їх поновити з поважної причини, зокрема у зв’язку з тим, що остання не отримала жодної відповіді прокурора, слідчого за даним фактом.
            На підставі викладеного, керуючися ст. 303, 304, 307 КПК України, ―
 
П Р О Ш У:
 
Зобов’язати слідчого СВ Ленінського РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській  області внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочати розслідування за заявою ПОУПГО про скоєння членами комітету з конкурсних торгів та керівництвом ДП «Південна залізниця» кримінального правопорушення, передбаченого ст. 364 КК України ― зловживання владою або службовим становищем та ст. 356 КК України ― самоправство.
                                                                      
            Додаток:
     -    копія заяви від 25.05.15;
-          копія довіреності.
 
15 червня 2015 року
                                              
Потерпілий _______________________ПОУПГО
 
Скаргу прийнято до розгляду і призначено судове засідання, на якому буде вирішено, чи будуть проводити досудове розслідування.
А тим часом Замовник розмістив на веб-порталі «Державні закупівлі» Протокол розкриття цих процедур.
 
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів № 3
1. Замовник:
1.1. Найменування: Державне підприємство «Південна залізниця».
1.2. Місцезнаходження: 61052, м. Харків, вул. Червоноармійська, 7.
1.3. Відповідальний за проведення торгів:  О. М. Козир,  тел: (057) 724-17-46, факс: (057) 724-56-48.
2. Інформація про предмет закупівлі: Код ДК 016-2010: 81.21.1 ―послугищодозагальногоочищуваннябудівель (послуги по комплексному прибираннювнутрішніхприміщень і прилеглоїтериторії вокзалу і терміналуХарків-пасажирський).
3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталіУповноваженого органу з питань закупівель:
№ 114936, ВДЗ №232/1/1(14.04.2015) від 14.04.2015.
4. Розкриття пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій) відбулося: 25.05.2015 р.  11.00 год.
Місце розкриття: 61052, м. Харків, вул. Червоноармійська 7, к. 301.
5. Інформація щодо отриманих пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій):
 

Номер і дата реєстрації замовником пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції, цінової пропозиції) Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків, місцезнаходження /
Місце проживання,
реєстрації,
телефон / телефакс
Інформація про наявність чи відсутність необхідних документів, передбачених документацією
Конкурсних торгів (запитом цінових пропозицій)
Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозиційщодо них), грн Примітки
№ 1 від 25.05.2015 Товариство з обмеженою відповідальністю
«ГРІН-ПОІНТ»,
ЄДРПОУ 37560111,
04080, м. Київ,
вул. Новокостянтинівська, 13/10, тел. (044) 228-11-22
Не в повному обсязі 649 450,95  
№ 2 від 25.05.2015 Товариство з обмеженою відповідальністю
«Квідо»,
ЄДРПОУ 37078947,
01001, м. Київ, пров. Михайлівський, 9А,
тел. (099) 170-72-95,
(044) 278-62-21
У повному обсязі 684 816,43  
№ 3 від 25.05.2015 Товариство з обмеженою відповідальністю
«ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП»,
ЄДРПОУ 35634872,
03151, м. Київ, вул. Очаківська, 5/6,
БЦ «Очаківський» 2,
тел./факс (044) 459-32-42
Не в повному обсязі 581 270,23  
№ 4 від 25.05.2015 Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІН-ТЕХ», ЄДРПОУ 32344827,
03148, м. Київ, вул. Гната Юри, 20, тел./факс (044) 206-02-17
Не в повному обсязі 657 404,95  
№ 5від 25.05.2015 Товариство з обмеженою відповідальністю
«Клімтехінвест»,
ЄДРПОУ 37762987,
61040, м. Харків, вул. Набережна, 12,
тел. (057) 787-28-90
У повному обсязі 608 537,12  

 
6. Присутні:
6.1. Від учасників процедури закупівлі:
 
ТОВ «Клін-тех», Довжик Д.В.                                                                    ___________________
(прізвище, ініціали)                                                                                                       (підпис)
 
ТОВ «ІГГ», Клімчук А.С.                                                                           ____________________
(прізвище, ініціали)                                                                                                       (підпис)
 
                                                                                                                         ____________________
(прізвище, ініціали)                                                                                                       (підпис)
 
Зауваження учасників процедури закупівлі
                                                                                                          я
 
 
6.2. Від замовника (члени комітету з конкурснихторгів):
 
Заступник
голови комітету:       НФ      _____________________________     В. К. Журавель
                                  
                                   НФЗЕ             _____________________________     О. А. Дюкарева
 
Члени комітету:        НЮ     ______________________________   М. М. Мілешкін
 
                                   НФ цд.______________________________   О. В.Тетеріна
 
                                   НФ кредит ___________________________  І. В. Сидоренко
 
                                   НІКПі  ______________________________  В.О. Мартиненко
 
                                   НЮдог______________________________   Т. Є. Агаркова
 
                                   НТВ    _______________________________  С. В. Назаренко
           
 
 Голова комітету
з конкурсних торгів:      НЗЕ_________________________________ О. М. Козир
 
 Секретарікомітету
з конкурснихторгів       НТВ квп _______________________________О. М. Мироненко
 
НТВекон ________________________________ Т. Л. Легка
 
 
 
Серед п’яти учасників, які подали свої пропозиції, тільки два учасники подали документи в повному обсязі ― це ТОВ «Клімтехінвест» ЄДРПОУ 37762987 з ціною пропозиції 608 537,12 грнта ТОВ«Квідо», ЄДРПОУ 37078947 з ціною 684 816,43 грн.
Види діяльності ТОВ «Квідо»:
Код КВЕД 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві;
Код КВЕД 43.39 Інші роботи із завершення будівництва;
Код КВЕД 46.22 Оптова торгівля квітами та рослинами (основний);
Код КВЕД 81.21 Загальне прибирання будинків;
Код КВЕД 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.;
Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля.
Види діяльності ТОВ «Клімтехінвест»:
Код КВЕД 81.21 Загальне прибирання будинків;
Код КВЕД 81.22 Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів (основний);
Код КВЕД 81.29 Інші види діяльності з прибирання;
Код КВЕД 96.01 Прання та хімічне чищення текстильних і хутряних виробів;
Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
Код КВЕД 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення.
 
Нагадаємо, що Замовник закуповує послуги з комплексного прибиранню внутрішніх приміщень і прилеглої території вокзалу і терміналу «Харків-пасажирський». З цих двох учасників за видами діяльності вимогам відповідає тільки ТОВ «Клімтехінвест», а ТОВ«Квідо»може прибирати тільки всередині будинку.

КВЕД-2010: Клас 81.21

Клас Назвавидівекономічноїдіяльності та пояснення до них
81.21

Загальнеприбираннябудинків.
Цейклассвключає:

  • загальне (неспеціалізоване) прибирання всіх типів будівель, таких як
    • офіси,
    • будинки або квартири,
    • фабрики,
    • магазини,
    • установи;
  • загальне (неспеціалізоване) прибирання інших приміщень комерційного та професійного призначення, а також багатоквартирних будівель.

Ця діяльність в основному включає прибирання внутрішніх приміщень, у той же час може включати миття прилеглих зовнішніх об'єктів, таких як вікна або проходи.

Цейклас не включає:

  • діяльністьзіспеціальногочищення, наприклад чищеннявікон, труб, камінів і димоходів, плит, печей, сміттєспалювачів, бойлерів, вентиляційних шахт, витяжнихпристроїв, див. 81.22

 
 
Витяг із Документації конкурсних торгів ДОДАТОК 4  «Перелік послуг по прибиранню приміщень і прилеглої території терміналу вокзалу «Харків-пасажирський»
 
Витяг з таблиці № 1
 

1.3             Зовнішня  частина  будівлі  терміналу
  Разом з  обох
сторін:
3815,20   ü       
  вітражі 865,20 Скло ü      1  на 2  місяця
  сайдинг   2950,00 Метал ü        1 на 2 місяця
усього   3815,20        
2 Пасажирські платформи*
2.1 Платформа № 1 1097,54 Тротуарна плитка ü Мийка високого тиску 1 на тиждень та за необхідністю
2.2 Платформа № 2 1083,22 Тротуарна плитка ü Мийка високого тиску 1 на тиждень  та за необхідністю
 
2.3
Майданчик виходу з терміналу на платформи 148,48 Тротуарна плитка ü Мийка високого тиску 1 на тиждень  та за необхідністю
2.4 Навіси над платформою 5123,40 Пластик ü - 1 на  місяць
всього   7452,64        
3 Прилегла територія*
3.1 Тротуарна частина 1821,85 Тротуарна плитка ü Мийка високого тиску 1 на тиждень  та за необхідністю
3.2 Парковка 2137,5 Асфальтне покриття ü - 1 на тиждень  та за необхідністю

 
 
ТОВ «Квідо» за кодом КВЕД 46.22 «Оптова торгівля квітами та рослинами (основний)» брало участь у торгах, які проводило Державне територіально-галузеве об'єднання «Південно-Західна залізниця», код ЄДРПОУ 04713033, Протокол про розкриття пропозицій конкурсних торгів № 195 від 27.06.2012, інформація про предмет закупівлі: код 01.12.2 ― продукція розсадників та квітництва (квіткова продукція).
Як ми бачимо, за видами діяльності ТОВ «Квідо» не має змоги виконати технічне завдання цих торгів. Замовник повинен був відхилити цю пропозицію. ТОВ «Квідо» не може виконати ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме мати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме прибирання зовнішньої частини терміналу, прилеглої території та пасажирських платформ, і цей учасник не може надавати послугу з комплексного прибирання прилеглої території вокзалу і терміналу «Харків-пасажирський».


 

 
 
 
ТОВ «Клімтехінвест» ― ця організація вже декілька років надає послуги з прибирання приміщень і прилеглих територій і декілька років навколо цієї організації витає «дух підозри» в корупційних відносинах із Замовником.
 
 
 
■ Як ілюстрацію наводимо копії публікацій в інтернет-ЗМІ.
 
Харківські залізничники викинули втричі дешевших киян з тендерана прибирання вагономийки за 5 мільйонів
08 вересня 2013
ДП «Південна залізниця» 30 серпня за результатами тендера уклало угоду з ТОВ «Клімтехінвест» на послуги з прибирання приміщень і прилеглої території ремонтно-експлуатаційного депо та вагономийного комплексу відокремленого підрозділу «Харківська вагона дільниця № 1» вартістю 5,06 млн грн. Про цеповідомляється у«Віснику державних закупівель».
Фірму «Клімтехінвест» зі статутним капіталом 1 тис грн заснував харків’янин СергійМірошниченко. Єдиним допущеним до участі конкурентом була ПФ «Евіра» зі статутним капіталом 600 грн, заснована харків’янкою Тетяною Вайткус.
На тендер також подавали заявки дві київських компанії ―«Мастер Клін» і «Група компаній «Вектор», які регулярно виграють тендери інших регіональних залізниць (понад 82 млн грнза першу половину 2013 року від Південно-Західної та Одеської залізниць).
Київські фірми пропонували виконати роботи за 1,7 млн грн. Однак утричі дешевші заявки було відхилено через неправильно оформлені заявки ―надані посвідчення не дають права виконувати роботи на висоті, не вказано наявність снігоутилізаційної установки та підмітально-вакуумної машини, не заповнено додаток «Основніумови договору».
http://nashigroshi.org/2013/09/08/harkivski-zaliznychnyky-vykynuly-vtrychi-deshevshyh-kyyan-z-tenderu-na-prybyrannya-vahonomyjky-za-5-miljoniv/
 
Прибирання Харківського вокзалу потягне на 6,5 мільйона
ДП «Південна залізниця» 13 лютого уклало угоду з ТОВ «Клімтехінвест»на послуги з комплексного прибирання внутрішніх приміщень і прилеглої території вокзалу і терміналу «Харків-пасажирський».
Про цеповідомляється у «Віснику державних закупівель», передають «Наші гроші».
За інформацією видання, вартість угоди становить 6,51 мільйона гривень.
Ідеться про прибирання всередині і навколо будівель та на прилеглій території. Протягом 2014 року підрядник повинен забезпечити цілодобове, щотижневе і генеральне прибирання.
Фірмою «Клімтехінвест»володіє харків’янин Сергій Мірошниченко, директором є Анатолій Єна. У 2013 році ця фірма вже отримувала підряд вартістю 3,93 мільйона гривень на прибирання Харківського вокзалу з червня до грудня.
http://antikor.com.ua/articles/2973-pribirannja_harkivsjkogo_vokzalu_potjagne_na_65_miljjoni
 
«Бориспіль» за 7 мільйонів прибиратиме екс-менеджер з орбіти Остапчука
ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» 15 квітня за результатами тендера уклало угоду з ТОВ «Клімтехінвест» на прибирання аеропорту за 6,60 млн грн. Про цеповідомляється у «Віснику державних закупівель».
Замовлено прибирання прилеглих територій до терміналу «В» (181 069,5 кв.м), терміналу «F» (22 207 кв.м.) і терміналу «D» ―104 262 кв.м.
Фірму«Клімтехінвест» заснував у 2011 р. в Харкові Сергій Мірошниченко,який лишався власником щонайменше до жовтня [1]2014 р. Наразі фірма переоформлена на Олександра Анатолійовича Некіпєлова, який раніше очолював у якості директора ТОВ «Лоска» з групи фірм, які через низку попередніх засновників близькі до оточення Віктора Остапчука [2], екс-начальника ДП «Південназалізниця», народного депутата, щодонедавна представляв Партію регіонів. «Клімтехінвест» почав вигравати тендери у 2013 р. і до цього часу усі замовлення отримував саме від «Південної залізниці» (загалом 15,50 млн грн).
На нинішній тендер «Борисполя» подавалися загалом 10 учасників. Шість пропозицій були відхилені як такі, що в загальному не відповідають кваліфікаційним критеріям та умовам конкурсної документації ―однак для жодної з відхилених компаній детальніші пояснення не наведено. Одна з них була дешевша від переможця, решта дорожчі.
Один із допущених учасників, ПП «Бориспіль райагропромбуд», оскаржував цю закупівлю до АМКУ. Перша причина: сума акцепту відрізнялася від ціни, зазначеної в протоколі розкриття пропозицій: у пропозиції початково було зазначено 9,57 млн грн, натомість акцептовано 6,60 млн грн. Окрім того, «Клімтехінвест», на думку конкурентів, не має досвід у виконання аналогічних контрактів, оскільки за час свого існування подібних послуг не надавав. Однак АМКУ відхилив скаргу: різницю в цифрах замовник пояснив виправленням арифметичної помилки (виявлена самим замовником, виправлення погоджено з учасником), а що стосується досвіду ―фірма наддала інформацію про підряди «Харківзеленбуду» і «Південноїзалізниці».
 [1] щонайменше до жовтня: http://www.openinfo.in.ua/answer.php?query=37762987&type=2
[2] близькі до оточення Віктора Остапчука: http://nashigroshi.org/2013/11/28/derzhavna-dopomoha-novonarodzhenym/
 
URL статті: http://nashigroshi.org/2015/04/24/boryspil-za-7-miljoniv-prybyratyme-eks-menedzher-z-orbity-ostapchuka/
 
 
Отже, з п’яти учасників відкритих торгів залишається тільки один учасник ―ТОВ «Клімтехінвест». Відтак, Замовник повинен відмінити торги на підставі ч. 1 ст. 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель» «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися». Замовник відміняє торги в разіподання для участі в них менше двох пропозицій конкурсних торгів




Слідчий суддя Ленінського районного суду Лазарев А.В. зобов'язав Слідчий відділ Ленінського РВ міліції м.Харкова внести інформацію про злочин до Єдиного реєстру досудових розслідуваній, тобто зобов'язав правоохоронні органи порушити кримінальне провадження.
Подальший перебіг подій із захистом права громадськості на громадський контроль ―у числі №5,№6 травень-червень 2015 та найближчому числі інформаційного бюлетеня "Редукціон".