Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 






Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Розпочався прийом заявок для участі у процедурі відкритих торгів для закупівлі Чернігівською міською радою послуг з висвітлення її діяльності друкованими ЗМІ.
Про це повідомляє прес-служба Чернігівської міської ради (переможця поки що не повідомляють).
Відповідне оголошення та вся тендерна документація розміщені виконавчим комітетом Чернігівської міської ради на офіційному загальнодержавному веб-порталі «Державні закупівлі» 6 липня.
Номер оголошеня 141909. Кінцевий термін прийому заявок – 10.00 год. 4 серпня. Розкриття пропозицій – того ж дня о 12.00.
Згідно з тендерною документацією, в учасника торгів має бути:
  • - сфера розповсюдження: м. Чернігів;
  • - мінімальний тираж (наклад) видання: не менше 1500 примірників;
  • - мова видання: українська;
  • - періодичність видання: не рідше 1 разу на тиждень;
  • - цільове призначення і тематична спрямованість: суспільно-політичне та (або) інформаційне, та (або) рекламно-інформаційне;
  • - спосіб розповсюдження: за передплатою.
Серед видань, які відповідають цим критеріям та подадуть повний пакет документів за умовами тендеру, переможе те, яке запропонує найнижчу ціну за 1 кв.см друкованої площі.
Відкриті торги проводяться відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Довідка
Перелік матеріалів, які публікуються міською радою у визначеному друкованому виданні, передбачений спеціальною «Програмою з інформаційного забезпечення …». Йдеться про:
  • - опублікування актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування (нормативно-правових та індивідуально-правових актів);
  • - опублікування статистичних даних про соціально-економічний розвиток міста, звітів про виконання актів органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб;
  • - поширення офіційних повідомлень органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб;
  • - створення офіційних, святкових матеріалів з нагоди визначних подій та дат;
  • - опублікування щоквартальних звітів про діяльність депутатських фракцій (в межах 20 % коштів, залучених на виконання Програми).