Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 






Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Служба автомобільних доріг у Закарпатській області Держагентства автомобільних доріг України 6 і 22 червня уклала угоди з ТОВ "САТ Україна" про поточний середній ремонт автодоріг державного значення на суму 92,31 млн грн. Про це повідомляється у «"Віснику державних закупівель»", пише Depo.Закарпаття з посиланням на "Наші гроші".
 
Відремонтують:
трасу М-26 КПП "Вилок" – КПП "Дяково" на ділянці км 10+700 – 15+700 довжиною 5 км за 36,18 млн грн.;
трасу М-06 Київ – Чоп на ділянці км 702+424 – 707+424 довжиною 5 км за 31,10 млн грн.;
трасу Н-09 Мукачеве – Львів на ділянках км 21+120 – 22+120 та км 28+000 – 34+000 загальною довжиною 7 км за 25,03 млн грн.
У перших двох випадках ремонт коштує в середньому 6-7 млн грн., а в третьому – 3,58 млн грн. за кілометр.
Роботи виконають до кінця 2017 року.
 
Єдиним конкурентом було ТОВ "Автомагістраль-Південь" одеситів Валерія Короткова та Олега Наливанного. ТОВ "Балтом Україна" пропонувало ремонт дороги між КПП на 6,6% дешевше. Однак фірму не допустили до торгів через відсутність довідки, що вона не зареєстрована в офшорних зонах. Згодом опублікували ще один протокол, за яким причинами були занижені обсяги та відсутність деяких видів робіт у кошторисі.
Компанію "САТ Україна" заснувала австрійська фірма "Штрабаг СЕ" (Strabag SE).
Остання також є співвласником ТОВ "Бітунова Україна" через "Бау Холдінг Бетайлігунгс АГ" (Bau Holding Beteiligungs AG) разом із "Штрабаг АГ Гезельшафт м.б.х." (STRABAG AG Gesellschaft m.b.H.).
 
Strabag SE оперує у Східній та Південно-Східній Європі, займається цивільним та індустріальним будівництвом і транспортною інфраструктурою. Українське представництво було відкрито у 1999 р. На сайті фірми зазначено, що "Bitunova" є одним з її брендів, що займається матеріалами для дорожнього будівництва.
"САТ Україна" з 2013 р. виграла торгів на 442,86 млн грн., а "Бітунова Україна" з 2008 р. – на 260,45 млн грн.
Власниками "Балтом Україна" є львів’яни Віктор Ідіятов і Михайло Козак, громадянин Чехії Ягош Мілан і датська компанія "Інреко А/С".
 
У лютому після звернень "Центру протидії корупції" у прокуратуру та Держфінінспекцію була розірвана угода між "Балтом" та Львівською САД про ремонт доріг на 54,99 млн. грн. Акцептована пропозиція компанії була найдорожчою, інші пропонували виконати роботи суттєво дешевше. Крім того, технічне завдання тендерної документації не містило чіткого переліку робіт.
джерело http://zak.depo.ua/ukr/zak/yak-zakarpattsi-proignoruvali-deshevih-lviv-yan---rulyat--29062016122000