Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 






Чи готова Україна до запровадження електронних державних закупівель



"За результатами розгляду скарги приватного підприємства ПП" ОККО-Бізнес Контракт "про порушення філією" Центр забезпечення виробництва "публічного акціонерного товариства" Українська залізниця "законодавства під час проведення закупівлі -" Дизельне паливо - 5 лотів "за державні кошти Колегією прийнято рішення відмовити скаржнику в задоволенні скарги ", - сказано в повідомленні.
 
Так, нагадаємо, що напередодні Філія "ЦОП" ПАТ "Укрзалізниці" акцептував тендерну пропозицію ТОВ "Вог Аеро Джет" із закупівлі дизельного палива.
 
За даними протоколу розкриття тендерних пропозицій учасників торгів, ТОВ "Вог Аеро Джет" запропонувало найменшу ціну на ДТ, а відповідно отримало тендерну перемогу.
 
ТОВ "Вог Аеро Джет" запропонувало ціну на ДТ 13959 грн / т.
 
Пропозиції інших учасників торгів, а саме: ПАТ "Укртатнафта", Торговий дім "Сокар-Україна", ТОВ "Елемент Нафта", ПП "ОККО Бізнес Контракт", ТОВ "Пальміра", ТОВ "Днепросбит" містили більш високі ціни на ДТ.
 
ПП "ОККО-Бізнес Контракт", зокрема, запропонував ціну 15149 грн / т.
 
Однак, в подальшому "ОККО" і "Елемент Нафта" оскаржили тендер "Укрзаліниці" в АМКУ, ніж заблокували постачання дизпалива залізничному підприємству.
 
У філії "ЦОП" "Укрзалізниці" зміст скарг від "ОККО" і "Елемент нафту" назвали повністю безпідставним і надуманим.
 
4 березня, незважаючи на загрозу зупинки поїздів, в АМКУ відмовилися розблокувати тендер "Укрзалізниці".
 
Блокування тендера "Укзралізніці" з боку компаній "ОККО" і "Елемент Нафта" в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Завгородній назвав шантажем і запевнив, що подібні кроки нафтотрейдерів не вплинуть на жорстку позицію "УЗ" щодо прозорості проведення тендерів.
 
Як виявилося, це вже не перша спроба "ОККО" заблокувати тендерну процедуру "Укрзалізниці". І попередні рішення АМКУ теж були не на користь скаржника.
 
Додамо, що напередодні, Держспоживінспекція повідомила про те, що тест на якість палива в різних регіонах України пройшли такі АЗС, як "ОККО", "Укрнафта" та "БРСМ".
 
Так, за даними контролерів, найбільшу кількість неякісного дизельного палива було забраковано та конфісковано саме в мережі АЗС "ОККО" - 14,5 тис. Літрів ДТ.
джерело: http://pressorg24.com/news?id=236080