Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Яку процедуру закупівлі Ви найчастіше використовуєте?







Аби більше підприємців залучити до електронних закупівель, Львівська міськрада розпочинає навчання для представників бізнесу щодо роботи в системі ProZorro.

13 січня виконавчий комітет ЛМР погодив положення про здійснення підпорогових (дотендерних) закупівель виконавчими органами, комунальними закладами, установами і підприємствами мерії в системі електронних державних закупівель ProZorro.

Через цю систему відбуватимуться всі закупівлі товарів і послуг за кошти міського бюджету та за кошти комунальних підприємств. Йдеться про вартість закупівлі від 50 тис. до 200 тис. грн.

Щоб взяти участь в електронній закупівлі, достатньо буде зареєструватись на одному із шести електронних торговельних майданчиків, де учасники проекту подають свою цінову пропозицію.

«Усі закупівлі в системі можна простежити в режимі реального часу, а для участі не потрібно збирати безліч паперових документів – необхідні матеріали подає тільки компанія-переможець. Ринок, який завжди був закритий, відкрився, і він значно відрізняється від тих закупівель, до яких звик бізнес. Тепер підприємці будуть бачити інформацію на сайті ProZorro про все, що купується у Львові, на суму від 50 тис. грн. Не слід недооцінювати цей ринок підпорогових закупівель, адже він є дуже великим, а також важливим для малого та середнього бізнесу, який не завжди може потягнути суми тендерних закупівель. Ми як працівники мерії першочергово зацікавлені в тому, щоб львівські підприємства якомога ширше долучилися до цієї системи, щоб були конкуренція та якісні товари за доступними цінами», – зазначила завідувач сектору тендерних закупівель міського відділу торгівлі Василина Яремків.

Тренерами та доповідачами на навчаннях для підприємців будуть представники пілотного проекту «Система електронних державних закупівель ProZorro» та представники шести електронних майданчиків, які є офіційними учасниками системи.

«На цих навчаннях представники бізнесу зможуть дізнатися, як зареєструватися в електронній системі, як брати участь в електронних закупівлях. Розповідатимуть також про досвід підприємств і постачальників, які вже зареєструвались і брали участь у таких закупівлях», – додала Василина Яремків.

Перше таке навчання проведуть 25 січня у великій сесійній залі міськради (каб. 202) о 14:00. Участь – безкоштовна. Обов’язковою є реєстрація за посиланням або за тел. 254-60-31 (контактна особа – Василина Яремків).

«Як комунальне підприємство «Міський центр інформаційних технологій», ми безпосередньо працюємо на майданчику E-Tender, де зареєстрували одну з перших закупівель цього року, вартістю на 13 тис. грн. Важливо те, що хоч рішенням і передбачено обов’язкові закупівлі в системі від 50 тис. грн, але з власної ініціативи їх можна проводити і на менші суми. Частина постачальників, з якими працює наше ЛКП, вже знають і навіть питають, на якому майданчику краще реєструватися. Але ми в цьому випадку повністю залишаємо це на їхній вибір, тому що це також конкуренція між електронними майданчиками», – наголосив директор ЛКП «Міський центр інформаційних технологій» Андрій Вишневський.

Електронні закупівлі для Львова не є новими. ЛМР є учасником цього проекту ще з лютого 2015 року, і саме тоді в місті відбулась перша електронна закупівля. Пізніше міський голова видав розпорядження, за яким виконавчі органи зобов’язані були провести як експеримент закупівлю товарів у системі ProZorro. Загалом у 2015 році провели 22 електронні закупівлі, 13 з яких завершено укладанням договору.

Тепер же стартує новий, більш масштабний етап проведення таких закупівель із ширшим залученням бізнес-кіл.