Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Чи готова Україна до запровадження електронних державних закупівель



Шановні читачі!
Середина літа. Сезон відпусток досяг свого екватора. Тим не менш, поки більшість відпочиває, «ІБ Редукціон» працює, щоб вчасно надавати нашим читачам актуальну інформацію з державних закупівель. Зокрема, ми продовжуємо моніторинг законодавства України в цій сфері. Наприклад, наші експерти підготували огляд та аналіз новоприйнятих законодавчих актів.
Особливу увагу законотворців зараз викликає темавпорядкуванняадміністративних послуг та забезпеченняспрощення ведення господарської діяльності, а також введення в Україні процедури електронних торгів. Тематику електронних торгів автори «ІБ Редукціон» розвивають і в рубриці «Громадський моніторинг», де освітяни Харківщини діляться своїм досвідом переходу до онлайн-закупівель.
Звертаючись до міжнародної практики, ми публікуємо огляд новинок законодавства Білорусі, яка досить успішно реформує цю сферу. Багатьом вітчизняним спеціалістам у сфері держзакупівель буде цікавим ознайомитися з тим, як проходить процес реформування в нашої північної сусідки, та порівняти з українським сьогоденням.
В цьому контексті буде цікавим аналіз нового Закону України «Про здійснення державних закупівель», який мав би наблизити нас до європейських стандартів. У статті «Рамкові угоди: ефективність, економія, гарантія» ми розглянемо переваги й недоліки оновленого законодавства. Про те, чи досягли автори Закону своїх цілей, а також про практичний аспект питання ми спитали в Олександра Шатковського.
«ІБ Редукціон» стежить за інноваціями у сфері держзакупівель, тому не може обійти увагою дискусію щодо ролі державнихзакупівель у державному управлінні та впливу їх наформування повноцінного конкурентного середовища, здійснення стабілізаційної політики в країні тощо. Зокрема, експерти розглянуть плюси та мінуси кластерного підходу до організації системи державних закупівель на конкурсних засадах.
Відходячи від питань концептуальних та масштабних, звернімо увагу читачів на питання більш «приземлені» — огляд скарг АМКУ та аналіз судових рішень. Діяльність контрольних органів має ключове значення у сфері держзакупівель, бо АМКУ є арбітром у конфліктах між учасниками конкурсних торгів, і від рішення комітету часто залежить доля державного замовлення. Але АМКУ також помиляється. На конкретних прикладах ми розглянули ситуації, коли суди спростовували або, навпаки, підтримали думку АМКУ. На цих прикладах члени тендерних комітетів зможуть ознайомитися з прецедентами судової практики та за необхідності внести корективи до власної стратегії ведення торгів чи судових спорів.
Крім цього, у матеріалі «Поради заради перемоги» ми надаємо цінні практичні рекомендації для членів комітетів з конкурсних торгів. Зокрема, у липневому номері є поради по підготовці пропозицій для торгів.
На сторінках «ІБ Редукіон» Ви знайдете актуальні новини, корисну статистику, експертну аналітику, інтерв’ю з цікавими персонами та багато іншого!
Головний редактор «ІБ Редукціон»
Владислав Зубар

1.Новиви 2
2. Законодавство
Указ КМУ № 327/2013 «Про невідкладні
заходи щодо прискорення здійснення
економічних реформ».......................6
Постанова КМУ № 379 «Про затвердження
Типового порядку проведення конкурсу
для надання супутніх послуг, пов’язаних
з наданням адміністративних послуг».........7
Постанова КМУ № № 433 «Про внесення
змін до Порядку використання коштів,
передбачених у державному бюджеті
для виконання програм та здійснення
централізованих заходів з охорони
здоров’я»..................................9
Постанова КМУ № 454 «Про внесення зміни
до пункту 9 Порядку складання, розгляду,
затвердження та основних вимог
до виконання кошторисів бюджетних
установ».................................10
3. Огляд Законодавства
Олена Лахно 10
4. Нам вІдповІдають 12
5. АналІз Законодавства
Огляд законопроектів. Олена Лахно.......13
6. Аналіз судової Практики
Складнощі взаємовідносин. андрій попов. 15
7. ФІлософІя державних
Закупівель — думки науковцІв
Кластерний підхід до організаціїї системи
державних закупівель на конкурсних
засадах. Наталія Дроздова...............17
8. Практикум. консультацІї
Рамкові угоди: ефективність, економія,
гарантія. Лариса Карабіцина.............22
Незаангажований погляд. Світовий банк
небайдужий до держзакупівель України
(практично-теоретичні рекомендації)
Наталія Піроженко, Ірина Шмельова,
Аліна Ісаєва............................26
Особливості притягнення до кримінальної
відповідальності у сфері державних
закупівель. Олена Лахно.................33
Про все, що приховано. Аліна Ісаєва,
Владислав Зубар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
Якщо до Вас нагрянула перевірка з питань
економічної конкуренції. Аліна Ісаєва.....37
9. Громадський моніторинг
Освітяни Харківщини на 50 відсотків
готові до електронного
аукціону. Ігор Порохняч..................40
10. Моніторинг державних закупівель
Моніторинг Уповноваженого органу: півтора
року практики. Владислав Зубар,
Лариса Карабіцина.....................42
11. Огляд скарг
Огляд рішень, винесених за
скаргами.............44
Математика скарг:
Червень 2013 року. світлана Волошко....47

Складнощі взаємовідносин: АМКУ та суди

Освітяни Харківщини на 50 відсотків готові до електронного аукціону

Огляд рішень, винесених за скаргами.

Незаангажований погляд. Світовий банк небайдужий  до держзакупівель України (практично-теоретичні рекомендації)

«Кластерний підхід до організаціїї системи державних закупівель на конкурсних засадах»