Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Оскільки система державних закупівель в Україні планує опанувати електронний формат, виникає необхідність розглянути відповідний досвід, набутий в інших країнах. Практика впровадження електронних засобів у процес державних закупівель, які називають «електронні закупівлі», має багато спільних рис, а також певні відмінності у міжнародній практиці. Зокрема, із стратегічної точки зору важливо взяти до уваги та розглянути інформацію з якомога більшого числа різних джерел, ніж обмежуватися даними та досвідом однієї чи двох країн. У такий спосіб реформи в Україні тільки виграють від засвоєння та використання інформації з різноманітних джерел з урахуванням ситуації в Україні. Наша мета – зробити певний внесок у впровадження системи електронної закупівлі в Україні, побудованої з урахуванням досвіду якомога більшого числа функціонуючих систем.
 


Фахівці стверджують: часті зміни держзакупівельного законодавства заважають і ефективній роботі обох сторін процесу закупівель, і аналітичній діяльності теоретиків-експертів. У цьому відношенні 2011, можна сказати, став роком спокійним: окрім звільнення Уповноваженого органу від обов’язку погоджувати застосування процедури закупівлі в одного учасника, інших суттєвих новацій вдалося уникнути. Тож, вочевидь, аналіз звіту Державної служби статистики України може дати реальну й об’єктивну картину стану сфери державних закупівель.