Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Чи готова Україна до запровадження електронних державних закупівель



Цирк шапіто
Як і завжди, проект незалежних ЗМІ «Медіа-варта» невтомно стежить за замовниками торгів. І куди тільки не заводила медіа-вартових ця пристрасть. Цього разу вирішили брати штурмом Харківський державний цирк та підгледіти, як комітет з конкурсних торгів закуповує послуги в галузі реклами.
Голова комітету з конкурсних торгів Володимир Чан-Мін повідав, що рекламні послуги харківський цирк закуповує лише для гастролюючих програм. Це стосується реклами на радіо, телебаченні і плакатів у транспорті та на вулицях міста, що містять інформацію про приїжджі циркові програми. На телебаченні рекламний ролик триває всього декілька секунд. Проте, за словами директора цирку, це є найдієвішою рекламою для закладу.
Однак повернімося до розкриття пропозицій конкурсних торгів. Процедура розпочалася вчасно, як за програмкою. Присутніми були всі члени циркового комітету. Учасники, хоча і отримали запрошення на подію, бути присутніми не схотіли. Процедуру розкриття вела шпрехшталмейстер Ірина Соловйова (за сумісництвом секретар комітету з конкурсних торгів та головний бухгалтер харківського цирку).
А поки пані Соловйова відрекомендувала оточуючих її членів циркового комітету з конкурсних торгів, як ніколи стала зрозуміла приказка про те, що місце роботи також накладає відбиток на особистість. Так і трапилося. Зібрався вирішувати долю закупівлі необхідних послуг у галузі реклами не комітет з конкурсних торгів, а давні друзі, на чашечку кави з цукром та з вершками за смаком. Який же цирк без сміху та жартів?..
Учасниками у відкритих торгах з послуг у галузі рекламі були дві фізичні особи-підприємця: ФО-П Колесов Михайло Олександрович та ФО-П Грачова Тетяна Миколаївна.
Звичайно, за жартами вбачалися і деякі помилки, проте у результаті проведених маніпуляцій все ж таки вдалося встановити, що Фізична особа-підприємець Колесов надав всі документи та копії, що вимагалися документацією конкурсних торгів. Така ж перевірка чекала і на другого учасника – фізичну особу-підприємця Грачову Тетяна Миколаївна. У результаті довгих пошуків встановили, що всі документи були в наявності у пропозиції конкурсних торгів підприємця.
До протоколу розкриття були занесені суми пропозицій конкурсних торгів. Ціна, яку запропонував пан Колесов, склала 418 960 гривень, а пані Колесова запропонувала свої послуги у галузі реклами за 426 820 гривень.
Відкриті торги на закупівлю послуг у галузі реклами цирк проводить кожного року, тому навряд чи цей рік чимось відрізнявся від попереднього.
Тож можна передбачити, що кожного місяця переможець цих відкритих торгів рекламуватиме на харківських просторах нові циркові програми, які змінюватимуть одна одну та даруватимуть маленьким та дорослим харків’янам нові враження, сміх та радість.
Медіа-варта з Харкова