Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Чи готова Україна до запровадження електронних державних закупівель



На сторожі харківських доріг
У день візиту медіа-вартових до Департаменту будівництва та шляхового господарства за іронією долі перекритими були всі вулиці в центрі міста.
Хоча це не стосувалося нашого надійного метрополітену. Миттю можна опинитися у будь-якій частині міста. Тому до самісінького центру дістатися можна без проблем.
Кореспондент приїхав заздалегідь та встиг познайомитися із членами комітету з конкурсних торгів Замовника.
Голова комітету з конкурсних торгів Валерій Гічак представив увесь склад закупівельної команди.
Він розповів, що раз на рік їхній комітет проводить відкриті торги на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-шляхової мережі міста Харкова.
Заступник голови комітету з конкурсних торгів Вікторія Гудалад поскаржилася, що закупівля проводиться вимушено, адже коштів на капітальний ремонт завжди не вистачає, тому доводиться «латати дірки». А це не зовсім правильно. На жаль, поточний ремонт не довговічний, та доводиться виходити з того, що є – з фінансування.
Пробила одинадцята година. Робоча група у складі трьох членів: голови комітету, його заступника та секретаря комітету з конкурсних торгів - розпочала свою роботу.
Учасників або їхніх представників присутні так і не дочекались. Усе йшло за планом та навіть робочу групу комітет обрав шляхом голосування та занесенням цього до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.
До закінчення відведеного часу комітет отримав дві пропозиції. Першим було розглянуто пакет документів Комунального підприємства «Шляхремонтбуд», який був прошитий і пронумерований. Питань до його комплектності не виникло. КП «Шляхремонтбуд» запропонував послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі міста Харкова за 3 999 999,60 гривень. Та найголовнішою при цьому стала відстрочка платежу у 15 календарних днів.
Інший учасник відкритих торгів уже з’являвся на сторінках нашого видання у ролі замовника торгів. Йдеться про Харківський облавтодор, ДП ВАТ «ДАК «Автомобильні дороги України». Вони також вирішили взяти участь у торгах та запропонували 3 178 002,00 гривень разом з податком на додану вартість. Проте суттєвою відстрочкою платежу тут і не пахне: усього три дні. На перший погляд, пропозиція конкурсних торгів цього учасника відповідала умовам документації. Тож не можна виключати, що Облавтодор все-таки здобуде перемогу в торгах.
Не виникло у робочої групи проблем із заповненням протоколу: його було оформлено відповідно до вимог чинного законодавства та своєчасно підписано.
Після завершення процедури розкриття голова комітету з конкурсних торгів Валерій Гічак із гордістю розповів медіа-вартовим про нові досягнення в царині утримання доріг на належному рівні:
- Харківськими урядовцями було придбано устаткування для миття та посипання сіллю з піском, а також розбризкування сольовим розчином харківських доріг. Отже, одне і те саме устаткування використовується протягом року: миття здійснюється влітку, посипання та розбризкування відбувається узимку. Цілорічне використання універсальних машин цілком виправдане та свідчить про економію державних коштів.
Приємно, що дороги все ж таки турбують наш Уряд, однак капітального ремонту вони поки не дочекалися.
Медіа-варта з Харкова