Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року
Інформаційний бюлетень «Редукціон» № 9-10-11 (139-140-141) — жовтень, листопад, грудень 2017 року


 



 


Відсутність Моніторингу державних закупівель з боку Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, це



Відколи було введено в дію Закон України «Про здійснення державних закупівель», не вщухають обурені коментарі користувачів закону. На відміну від учасників торгів, чиї інтереси чинний закон дійсно захищає, українських замовників не влаштовує в ньому досить багато: і занизькі порогові межі, і «переобтяжене» документарне супроводження торгів, і недостатньо чітко прописані деякі норми й положення. Пропозиції ж щодо виведення певних галузей народного господарства з-під дії закону або ж звільнення певних суб’єктів господарювання від обов’язку здійснювати закупівлі відповідно до закону лунають ледь не від першого місяця застосування нормативно-правового акту на практиці. Утім, не всі наполягають на такому «спрощеному варіанті» проведення торгів.
 

 Не погоджується із виведенням з правового поля державних закупівель заслужений лікар України, головний лікар інституту патології хребта та суглобів імені проф. М.І. Ситенка керівник відділу кісткової онкології і голова комітету з конкурсних торгів закладуОлег Вирва.
ІБ «Редукціон»: Олеже Євгеновичу, Ви маєте досить серйозний досвід у здійсненні закупівель за державні кошти. Як Ви вважаєте, чи вплинув новий закон на сферу державних закупівель?
Олег Вирва: Дійсно, за той час, що я очолюю комітет з конкурсних торгів, держзакупівельне законодавство зазнало чимало змін. Причому, як пам’ятаєте, змінювалися не лише профільні нормативно-правові акти як такі, а й чимало новацій вносилося до чинної нормативно-правової бази. Проте, не можу однозначно сказати, що працювати, наприклад, за Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти було значно легше, чи що здійснювати придбання необхідного за чинним законом «Про здійснення державних закупівель» надзвичайно важко. Як на мене, складно було на самому початку, коли ніхто не знав, як правильно провести торги, коли ми не розуміли необхідності закупівлі саме на конкурсній основі, коли це було новим у принципі. Зараз же ми, перш за все, налаштовані на виконання своїх обов’язків і на результат, тому зміни в законодавстві не лякають, і за яким законом працювати не так і важливо. Головне – забезпечити свій заклад усім необхідним, аби не нашкодити роботі.
ІБ «Редукціон»: Ваші колеги – члени комітетів з конкурсних торгів інших підприємств – зазначають, що великий обсяг інформації, передбаченої для оприлюднення новим законом, є надмірним і навіть зайвим.  

Повну версію статті ви можете переглянути, здійснивши передплату електронної або друкованої версії ІБ «Редукціон».